søndag 24. mai 2015

Mer Utee


Mer utee.....

.Nå smelter jeg en hvit utee og tar frem gipsformene mine




og her er resultatet etter ett par minutter




Men jeg har mer smeltet Utee igjen, så jeg velger meg ett bakgrunnsstempel og tar på perfect medium el, så legger jeg en kakeutstanseform oppå og heller i uteen, Vent ett par minutter og ta forsiktig av form og stempel.






Og vips.. her er det herlige resultatet








Nå smelter jeg blank Utee igjen og tilfører noen dråer med heat inks. Her har jeg tatt en vanslig papirrose og dyppet i potten, og den får en nydelig glanset lillafarge.





mer igjen i potten og da tok jeg resten opp i formene igjen.




Rosen penslet jeg med perfect pearl og limte på en ring:)



2 kommentarer:

  1. Ohhhh så digg, jeg begynte nesten å hoppe opp og ned i ekstase av ren skjær glede hihi! Jeg eeelsker sånt her! Og såå digg den ringen ble! Jeg kremt har ei svær krukke full av slike skatter, kan være kjekt å ha ikke sant! HIHI! Og glimrende til pynt (bare man husker å se i den krukken). Men aldri tenkt på å lage det til feks en ring eller slikt! Det var bare glimrende! Og den var dønn lekker!!

    SvarSlett
  2. Så bra at du liiiiiker:) Linn. Finn fram krukka og lag noe fint:)

    SvarSlett